"POMNIKI PRZYRODY I REZERWATY GDYNI"

Międzyszkolny konkurs ekologiczny 2011/2012
relizowany przez OM LOP w Gdyni


Wyniki konkursu - kliknij tutaj

1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów wszystkich typów szkół w Gdyni (szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne).

2. Organizatorem konkursu jest V Liceum Ogólnokształcące w Gdyni i Oddział Miejski LOP w Gdyni.

3. Zadania konkursu obejmują:
- konkurs wiedzy ekologicznej dotyczący pomników przyrody i rezerwatów Gdyni.

4. Zdania oceniać będzie jury złożone z przedstawicieli O.M. LOP w Gdyni.

5. Cele konkursu:
  • kształcenie obywateli świadomych destrukcyjnego wpływu człowieka na środowisko naturalne i skutków antropogenicznego przekształcania ekosystemów dla żyjących w nich ptaków;
  • poznanie różnorodności gatunkowej ptaków występujących na terenie rezerwatów przyrody Gdyni;
  • zainteresowanie młodzieży problematyką ekologiczną;
  • rozwijanie wśród uczniów umiejętności stosowania wiedzy ekologicznej w praktyce;
  • rozwijanie w uczniach poczucia odpowiedzialności za stan środowiska naturalnego.
6. Termin konkursu: 09 marca 2012r. - piątek, godz.14.00

7. Miejsce konkursu - V Liceum Ogólnokształcące im. płk Stanisława Dąbka,

8. Założenia organizacyjne:
- V LO w Gdyni jest miejscem zadań konkursu
- każda szkoła ma prawo zgłoszenia trzech uczniów, przedstawicieli szkoły.

9. Uczniowie wyróżnieni przez Jury otrzymują nagrody ufundowane przez organizatorów i sponsorów.

10. Uczestnicy konkursu zostaną powiadomieni przez organizatorów o wynikach konkursu i terminie wręczania nagród.

Potwierdzenie udziału w konkursie - telefonicznie do 29. 02. 2012r. z podaniem typu szkoły w sekretariacie V LO lub na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Opiekunowie konkursu:

Izabela Niezgoda V LO w Gdyni

Zofia Świderska V LO w Gdyni

Regulamin konkursu

 

Zakres wiadomości

 

 

 

facebook like logo 1 

 

logo glowne

 

Znaczek na rok
szkolny 2018/2019:

 znaczek lop

  

znak natury male

 

 

rodo-content-marketing-b2b